Treningsavgift

Treningsavgift i Fossum Fotball

Treningsavgifter utgjør store deler av inntektene til Fossum Fotball, og er en viktig kilde for å holde aktivitetstilbudet oppe. Ordinær treningsavgift, vintertrening og akademi kommer som tre separate innbetalinger.

Ordinær treningsavgift gjelder trening fra påskeferien til høstferien, altså sommersesongen. Faktura for dette sendes automatisk ut i begynnelsen av hver sesong. For nye deltakere, opprettes det en egen påmelding for dette. Se egen side for for mer info.

Vintertreningsavgift gjelder trening fra høstferien til vinterferien. Denne avgiften er primært med på å dekke drift av banen på vinterstid. Her opprettes det påmelding for alle deltakere, der man selv må sørge for å melde seg på og ha betalt avgift. Se egen side for mer info.

Akademiet er et ekstratilbud utover vanlig fotballtrening, som gjelder for utøvere på barneskolen. Akademiet deles inn i 4 perioder per år, og ny påmelding opprettes i begynnelsen av hver periode. Også her må man selv påse at man melder seg på og betaler for det tilbudet som gjelder sitt barn. Se egen side for mer info.

Familier med svak økonomi kan søke administrasjonen om betalingsutsettelse eller fritak for avgift. Dette gjøres ved å ta direkte kontakt med administrasjonen (christian@fossumif.no). Det er ikke nødvendig å informere trener eller årgangskoordinator om dette.

Dersom dere har andre spørsmål kan disse rettes til årgangskoordinator.