Fossum Fotballakademi

Velkommen til Fossum IFs Fotballakademi!

Akademiet vårt er et tilbud som kommer i tillegg den vanlige organiserte fotballen. Det er aktuelt for de som ønsker ekstra oppfølging på fotballbanen, og mulighet til å utvikle seg i lag med gode lagkamerater og kompetente trenere. Akademiet er en god base for jevnlig sportslig utvikling, samt muligheten til å ha det gøy med venner utenfor skoletid.

Det er mulig å delta på 1,2,3 eller 4 treninger i uken, treningsavgift bestemmes ut ifra deltakelse. Treningsavgift betales på starten av hver periode, der en periode som regel varer ca 3 mnd. Akademiet har treninger mandag, tirsdag, onsdag og torsdag. Du bestemmer på forhånd hvilke dager du melder deg på, og betaler treningsavgift ut ifra dette.

Pris for antall dager for gjeldende periode:

1 dag: 2000 kr

2 dager: 3200 kr

3 dager: 4000 kr

Påmelding og betaling:

Påmelding og betaling skjer via Rubic i begynnelsen av hver periode. Link til påmelding for 1. april-21. juni finner du her.

Kommunikasjon:

Vi bruker Spond for kommunikasjon i forbindelse med informasjon og påmelding til økter. Bli med i gruppa ved å bruke gruppekoden «FLWSV». Det er viktig at foresatte er innmeldt i Spond og holder seg oppdatert rundt informasjonen som blir delt der.

Praktisk Informasjon:

Barna blir hentet etter skolen 13.45 (samme tidspunkt hver dag). Deretter tar vi felles buss fra Eiksmarka til Fossum kunstgress. Barna får servert frukt før treningen for å fylle på lagrene før trening.

Øktene starter ca 14.15, og varer til 16.15.

Utstyr:

Barna må ha med seg treningstøy, fotballsko, leggskinn, og gjerne skift til etter økt.

Ved spørsmål, ta kontakt med sportslig leder Haziz Aasen (hazizaasen@hotmail.com)

Fritidsstipend:

Minner om at Fossum som klubb bistår familier som sliter med å finansiere klubbens sportslige aktiviteter, via stipender fra både Bærum kommune og Zuccarello-stiftelsen. Send en mail til fossumif@fossumif.no for info. Alle søknader/henvendelser behandles konfidensielt.