Klær og utstyr

Fossum Fotball har inngått en utstyrsavtale med Scantrade/Umbro og Anton Sport på Bekkestua fra 2020. Avtalen innebærer at vi kan handle Fossum Fotball klubbkolleksjon på Anton Sport på Bekkestua i tillegg til at vi fortsetter med vår nettbutikk på https://fossumif.klubb.no/klubbkolleksjon.

På Anton Sport på Bekkestua henger det et godt utvalg i UMBRO kolleksjonen tilgjengelig – så nå blir det mulighet til å prøve kolleksjonen og stikke innom for et par fotballstrømper ved akutt behov.

Avtalen med Anton Sport bidrar til en Kick-Back til Fossum Fotball med 4% på alt (også varer som ikke er Fossum Fotball) du kjøper i butikken: For at dette skal skje, er det imidlertid  en forutsetning at du er Anton Sport Club medlem, og opplyser om din tilknytning til Fossum Fotball når du betaler i kassen. Ditt medlemskap registreres via ditt telefonnummer og vil gi deg 20% rabatt på alle kjøp i butikken, og 4% til Fossum Fotball. Vi håper derfor så mange som mulig vil registrere seg som Anton Sport Club medlem – slik at klubben kan få noe bedre rammer for innkjøp av utstyr til både trenere og barn i Fossum Fotball.

Dersom du ikke ønsker bli registrert hos Anton Sport på Bekkestua er det selvfølgelig også helt greit.

Kortermede blå drakter er hjemmedrakt for Fossum Fotball.

Det var planlagt en Klubbkveld på Anton Sport Bekkestua i 2020. Vi har grunnet Covid-19 valgt å utsette denne kvelden til situasjonen normaliserer seg. Nærmere beskjed vil komme via email fra årgangsansvarlige – og annonseres vi vår facebookside Fossum fotball.