Naborunden

Fossum er en av arrangør klubbene bak «Naborunden» og vi arrangerer hvert år renn på Fossum for ca 900 barn i februar.

Naborunden er for 9  – 12 årsklassene. Det er tre renn og utøverne får et start nummer og en starttid som er samme for alle tre renn.

Se Naborunden og (1) Naborunden 2023 | Facebook for informasjon.

Nabotreffen

Fossum er en av arrangør klubbene bak «Nabotreffen» og vi arrangerer hvert år skiskytter renn på Fossum i januar.

Nabotreffen er for 11 – 13  årsklassene. Det er tre renn og utøverne får et start nummer og en starttid som er samme for alle tre renn.

Se (1) Nabotreffen | Facebook for informasjon.

Terminfestet renn, Fossumstafetten eller Fossumrennet

Fossum arrangerer hvert år et terminfestet renn. Tradisjonelt har dette vært «Fossumstafetten» men vi arrangerer også tradisjonelle renn.

I de senere år har det vært økt fokus på skicross og en mer fornuftig bruk av løypene på Fossum. I praksis innebærer det at starten har blitt flyttet opp til bak hoppet mens mål er nede på stadion.

Link til facebook side el.

Fifathlon

Fifathlon arrangeres hver høst og er en triathlon konkuranse for de eldre årskullene. Disiplinene er Rulleski – Sykkel  – og løp.

(når skisesongen nærmer seg slutten skal jeg ta tak i dette – prøve å invitere naboklubber etc)

Forslag til mest hensiktsmessig info om dette mottas, egen fb side – eller et fast oppskrift som ligger her inne på siden/ under denne fanen?

Mærraskallen Terrengløp

Mærraskallen er vårt tradisjonsrike terrengløp! Løpet er for hele familien, med 3 distanser. All informasjon om løpet er her: (1) Mærraskallen Terrengløp | Facebook