Påmelding vinterfotball 2023/24

Her finner du påmelding og betaling for vintertrening 2023/24. Vi gjør oppmerksom på at det er utøvers/foreldres eget ansvar å påse at man melder seg på og betaler. Faktura for treningsavgift blir ikke sendt ut av klubben, i motsetning til tidligere sesonger. Dette forutsetter at alle selv tar ansvar for å få melde seg på riktig antall økter.

Ved spørsmål vedrørende det økonomiske, kontakt økonomiansvarlig Christian Stensaas (christianstensaas@yahoo.no.

Ved spørsmål til det sportslige eller det praktiske, kontakt trener eller årgangsansvarlig for ditt kull.

Ved problemer/spørsmål til påmelding eller annet, kontakt medlemshjelp@fossumif.no.

Se info fra Styret:

• Avgift vintertrening 2023/24 (1. november – 31. mars)
    • Vintertreningen i Fossum har historisk sett vært kunstig lav (ikke justert ift. driftsutgifter o.l.) samt subsidiert av sommeravgiftene. Dette anser dagens Styre som hverken bærekraftig eller rettferdig, noe vi tar konsekvensen av nå og fremover. Kort fortalt: vi er nødt til å ta mer rettferdig betalt for tjenesten som tilbys.
    • Vinteravgiften vil derfor justeres kraftig opp, noe som bedre reflekterer kostnadsnivået til vinterdriften (dog ikke alt) samt er mer i samsvar med hva våre naboklubber tar for spill om vinteren. Vi vil samtidig beregne avgiften ift. antall ganger man spiller pr. uke, slik vi gjør det for Akademiet.
    • Følgende blir de nye avgiftene for Vintertrening inneværende sesong:
      • 1 dag pr. uke: kr. 1500,-
      • 2 dager pr. uke: kr. 2200,-
      • 3 dager eller mer: kr. 2800,-
      • (A-laget egen avgift)

Fritidsstipend:

Minner om at Fossum som klubb bistår familier som sliter med å finansiere klubbens sportslige aktiviteter, via stipender fra både Bærum kommune og Zuccarello-stiftelsen. Send en mail til fossumif@fossumif.no for info. Alle søknader/henvendelser behandles konfidensielt.