Bruktmarked på Fossum lørdag 18. november kl. 12-16!

Bua er nå klar til bruk!! Vi åpner med å arrangere et stort Bruktmarked av skiutstyr til inntekt for Fossum 18. november! Vi oppfordrer alle til å levere inn skiutstyr som ikke lenger brukes under etter medlemsmøtet torsdag 16.11. I tillegg åpnes det for innlevering fredag 17. november fra kl. 18-19.

Dette blir en morsom markedsdag for hele skifamilien, hvor klubben byr på utstyrsveiledning, smørekurs og salg av klubbeffekter. Fossum-trenere vil holde skiteknikk kurs på rulleski for de foreldre som trenger å ta noen grep for å ikke å bli gått fra av sine unge, håpefulle til vinteren 🙂

For utstyr med høy restverdi (over 1000,-) avtales en fordeling mellom giver og Fossum IF ved innlevering.

NB. Sørg for at ski som leveres er rengjort fra klister og smørning. Og merk gjerne skisko tydelig med str. under eller på baksiden av skoen.

DETTE ER EN SUPER ANLEDNING TIL Å RYDDE I SPORTSBODEN, GI FOSSUM IF ET ØKONOMISK BIDRAG – OG IKKE MINST VIL DET BLI GODE PRISER FOR ALLE DE SOM KJØPER BRUKTUTSTYR !