Treningsavgift

Takk for at du vurderer å melde deg inn i FIF Sykkel og Triathlon. Sykkelgruppa ble etablert i 2011 og innmelding i Norges Triathlonforbund skjedde i 2014. Siden 2019 har klubben hatt en aktiv stisyklingsgruppe for barn og ungdom vi gjerne kalle FIF stisykling.

Treningskontingenten for 2024 for FIF stisykling er kr 500,00 for sesongen (vår og høst samlet, uavhengig av alder, kjønn og ambisjonsnivå). Dette betales inn via medlemskaps-portalen. For å være medlem av FIF Sykkel og Triathlon må en også være hovedmedlem i Fossum Idrettsforening (enten enkeltmedlem eller familiemedlem).

Bli grasrotgiver i dag!

Du kan bli grasrotgiver i alle Norsk Tippings kanaler eller ved å sende SMS: Grasrotandelen 971322934 til nummer 60000

Sosiale medier