Trenere søkes til Tine Fotballskole 2023

Fossum fotball skal arrangere Tine Fotballskole i uke 26 (26.06-30.06) og uke 33 (14.08-18.08).

Vi søker etter trenere til fotballskolen som er dedikerte, engasjerte og lærevillige. Målet er å lage en fotballskole som er minst like bra som i fjor, bla a gjennom gode forberedelser og stort engasjement blant trenerne. Skriv om dere har erfaring som trener, i tilfelle hvor lenge, om dere har vært med tidligere som trener på fotballskolen og annen relevant praksis for jobben. De av dere som går på videregående skole må sjekke dato for avslutning på skolen i juni og skolestart i august. Vi prioriterer trenere med C-lisens kurs / Grasrottrenerkurs og Fossum-medlemmer.

Send søknad og CV til: Fossum.akademi@hotmail.com

Søknaden må inneholde: navn, alder, trenerkurs, trenererfaring, fotballerfaring, hvilken klubb du spiller i, osv.

NB: Søknadsfrist 01.05.2023.