Påmelding Fotball 2023

Oppstart av fotballsesongen 2023 er rett rundt hjørnet, og vi åpner for påmelding for kommende sesong. Dersom du allerede er innmeldt medlem i Fossum IF, må du melde deg på via Denne linken. Om du derimot ikke er innmeldt i klubben enda, følger du instruksene her, for å opprette et medlemskap og videre melde seg inn i Fotball.

De som deltok på fotball i fjor, er automatisk påmeldt for kommende sesong. Dersom barnet ditt deltok i fjor men nå ønsker å slutte, vennligst gi beskjed på medlemshjelp@fossumif.no.

OBS: For 2016-kullet har vi en litt annen prosedyre. Da det er første sesong med fotball vil det si at ingen blir påmeldt automatisk. De som allerede er medlem av klubben bruker den førstnevnte linken til å melde seg på. Om barnet ditt ikke er medlem, gjennomfører du vanlig innmelding i klubben, som beskrevet ovenfor.

Familier med svak økonomi kan søke administrasjonen om betalingsutsettelse eller fritak for avgift. Dette gjøres ved å ta direkte kontakt med administrasjonen (christian@fossumif.no). Det er ikke nødvendig å informere trener eller årgangskoordinator om dette.