Startkontingenter

O-sporten i Norge er sterkt knyttet opp til datasystemet Eventor. Det er i Eventor du melder deg på løp, klubbene bruker data fra Eventor for å organisere startlister og resultatlister, og fakturering av startkontingenter.

Å delta på et vanlig o-løp koster ca 70 kr for løpere opp til 16 år og ca 130 kr for løpere over 16 år. For etteranmelding er det en tilleggsavgift. Arrangørklubbene sender regning for Fossums løpere samlet. Av praktiske formål legger o-gruppa ut for denne utgiften. Deretter sender vi regning til løperne 3 – 6 ganger per år.

Startkontingenter for NM junior og senior samt Hovedløp for yngre og stafetter betaler klubben.

Bli grasrotgiver i dag!

Du kan bli grasrotgiver i alle Norsk Tippings kanaler eller ved å sende SMS: Grasrotandelen 971322934 til nummer 60000

Sosiale medier